Thursday 19 April 2012

001 : Hello April ! i'm back !

Bismillahirahmanirahim dan Assalamualaikum !

Wah, blog baru lagi yup ? TEHEE. ^^v Tangan sangat menggedik kan? Tolong jangan salahkan saya. Rindu nak membebel di dalam blog . Mueheheh. Bosan duduk rumah. Cuti semester 2 bulan setengah, gila tak beragak tak pergi kerja cuti sem ni. At least, kalau pergi kerja dapat la duit poket sikit dan pengalaman bukan? Aigoo. 

Lama tak menaip di blog. Rindu sangat, memang tak dapat dinafikan. Berblogging sejak tahun 2008 tahu !  Cuma kali ni, kasi private sikit. Tak payah kecoh-kecoh kot? Siapa la aku nak punya follower banyak-banyak macam adik-adik aku =.= Btw, Dini pun dah ada blog. Kekeke. Nak maju jugak !

Maisarah, hajat mu tercapai. Ok sekarang saya dah start blogging balik ^^v . Cuti sem masa menghabiskan tengok drama Korea. OMG, hobi ni datang balik . Susah nak tinggalkan kalau sekali dah layan and i hate it. Banyak lagi benda lain yang boleh dibuat sebenarnya. Ibu ayah bising aku asyik melayan drama Korea. Ok fine, saya pasrah dan akur . Mueheh. Currently watching fashion king ! WAHH, YOO ah in . Comel ok <3


Kalau diizinkan masa, akan di-update lagi. Akhir kata, yang baik datang dari Allah & yang buruk itu datang dari saya sendri. Take care! As-Salam :)


No comments:

Post a Comment